2021 05 recepti zadnja vecerja 01Priznam, v poplavi raznoraznih informacij oziroma »nasvetov« kako hitro izgubiti odvečne kilograme, je še meni težko razločiti zrno od plevela. Kaj šele laiku, ki nima pojma in bi želel le priti do najbolj verodostojne informacije, torej do napotka, ki bo v praksi dejansko deloval.

Zato, da ti pomagam in predvsem, da boš imela tale list pred seboj, ko se boš odločila za spremembo življenjskega sloga (ki vključuje tudi izgubo kilogramov v kolikor je teh preveč). Nasveti so na videz zelo enostavni, najtežje pri njihovem upoštevanju pa je, da ti »pridejo« v kri in da lahko svoj vsakdan organiziraš tako, da jih boš čim več lahko upoštevala.


 

2021 12 telesna tezaDejansko je to vprašanje eno izmed tistih, ki jih osebni trenerji preprosto sovražimo. Kako stranki pojasniti, da hujšanje ni instant proces, pač pa proces, ki je vsaj srednjeročen in zahteva kar veliko mero potrpežljivosti, truda in odločnosti. Ter seveda dobrega osebnega trenerja, ki ti bo pripravil karseda optimalen trenažni in prehranski načrt.


 

2022 08 hujsanje misiceHujšam, hujšam in naposled shujšam, a hkrati izgubim vse mišice, za katere sem se pošteno trudila zadnjih nekaj mesecev. Zakaj se to zgodi in kako to preprečiti?

Velikokrat sem kot osebna trenerka priča primeru stranke, ki se po pomoč obupano zateče k meni, saj je po intenzivnem hujšanju izgubila skoraj vso težko prigarano mišično maso, rezultat tega je sicer vitkejša postava in manj odvečnih zalog, a hkrati bistveno manj oblikovano telo zaradi izgube mišične mase. Kaj storiti, da se to ne bo zgodilo oziroma ali je sploh mogoče hujšati in hkrati še pridobiti mišice?


 

2022 08 hujsanje moski zenskeMorda tokrat zate nimam najboljše novice. Verjetno si kot vse ženske tudi ti želiš slišati skrivnosten recept, kako čim prej izgubiti odvečne kilograme in se znebiti maščobnih zalog na trebuhu, nogah, rokah in zadnjici? Naj te razočaram – skrivnostnega recepta ni, edina rešitev zate je sprememba življenjskega sloga brez ekstremnih diet, torej uvedba uravnotežene prehrane ter rednega gibanja (tako aerobne kot tudi anaerobne vadbe).


 

hrana ni zdravilo za hujšanjeNe pravijo zaman, da je voda vir življenja. Voda je za naš obstoj in funkcioniranje izjemnega oziroma esencialnega pomena. Med drugim s telesa pomaga odplakniti toksine, obnavlja celice, pospešuje prebavo, neguje kožo, ustvarja pa tudi občutek sitosti in posledični tako pomaga pri hitrejši izgubi odvečnih kilogramov.

Ali pitje veliko vode dejansko pomeni, da bomo shujšali? NE! Pitje velikih količin vode še ne pomeni, da boš zaradi tega izgubila kilograme in maščobne zaloge, saj je pri tem ključnega pomena kalorični deficit (zaužiti moraš manj kalorij kakor jih dnevno porabiš). Torej voda nikakor ni čudežna tableta, s pomočjo katere bi shujšala brez, da bi v svojo rutino uvedla gibanje, uredila svojo prehrano, reducirala stres ipd.


 

HujšanjeVsaka posameznica, ki se bori z odvečnimi zalogami, skoraj zagotovo želi shujšati tudi v trebuh. Zakaj?  Trebuh je poleg zadnjice in nog verjetno tisto mesto na telesu, kjer se maščoba »najraje« akumulira oziroma kopiči. Sanje vsake ženske so imeti raven, natreniran in zapeljiv trebušček, ki bi ga s ponosom lahko kazala v bikinkah. A realnost je navadno takšna, da je le redko katera zadovoljna s svojim trebuhom in zato želi na vsak način shujšati v trebuh.

Najprej naj poudarimo, da hujšanje v določen del telesa ni mogoče. Ne po naravni poti kot tudi ne s pomočjo prehranskih dodatkov. Naše telo je namreč genetsko zasnovano tako, da na žalost najtežje izgubimo maščobo na tistih delih, kjer imamo največjo željo, da se to zgodi, hitreje pa izgubimo maščobo na delih, kjer nam to ne pomeni kaj dosti.


 

hrana ni zdravilo za hujšanjeHrana ni zdravilo za hujšanje, ampak tvoj podporni steber. Ali se zavedaš tega?

Zakaj je hrana tabu tema? Zakaj se odrekaš vsem živilom in zavračaš hrano? Si kdaj razmišljala kako tvoje telo deluje? Ni samo voda tista, ki telo poganja, pač pa je tudi hrana tista, ki ti pomaga stati na obeh nogah in normalno funkcionirati. In lepo te prosim ne imej tako negativnega odnosa do hrane ‼️ Zakaj diete brez vseh živil? Zakaj prenažiranje zaradi slabe vesti?


       

2021 09 otrokVedno več se lahko preberi tudi o otrocih in telovadbi. Nekateri zagovarjajo stališče, da je telovadba za otroke zdrava in nujna, spet drugim se naježijo dlake, ko slišijo o tem in trdijo, da nikakor ni primerno za otroke, da telovadijo. In kje je resnica?
 

2021 09 motivacijaEden najpogostejših vzrokov zakaj nekdo opusti treninge oziroma načrtovano telesno spremembo je pomanjkanje motivacije. Na začetku vse izgleda super, motivacija je na vrhuncu, želja je velika, veselje do treningov je neizmerno, a pri zelo veliko posameznicah motivacija za treninge po nekaj časa pade, v veliko primerih pa je celo zmanjka. Kaj sedaj?


2021 09 odrekanje 01Vse smo šle vsaj enkrat skozi mučno obdobje, ko smo se borile z lastno samopodobo in dvema strijama preveč na naših telesih.
Naravna reakcija možganov v takšnem primeru je, da se zatečejo k dieti oziroma drastičnemu zmanjšanju obrokov. Iz jedilnika izločimo večino živil, na žalost tudi tista, ki so za naše telo koristna, saj imajo polno hranljivih snovi, poleg tega pa nam celo lahko pomagajo pri izgubi teže. Ja, prav si prebrala! Uživanje določenih živil ti lahko pomaga izgubiti maščobe, ampak kako za vraga??


2021 09 prehanske motnje 01Preveč punc sem namreč že videla, ki trpijo za prehranskimi motnjami in vem kako močne posledice to pusti za žensko psiho...
Žal, ampak res žal mi je, da je glavni "krivec" za to vedno bolj razširjeno duševno motnjo, sodobna družba.  Ja, prav si prebrala ❗️❗️ Moje mnenje je, da je vse preveč idealizirano in povezano z doseganjem teh idealov.


2021 08 trening 01Hja, to je večna dilema. Večina vadečih ima še zmeraj v glavi sledeči načrt treningov: ponedeljekk - prsa+biceps, sreda - hrbet in trebuh, četrtek - noge in petek kar še ostane (tole seveda velja za moške, za ženske pa ni kakšne posebne znanosti) Vsi treningi obvezno vključujejo rit, noge in trebuh.
Zelo malokrat pa (na žalost) vidimo, da ženske delajo tudi vaje za zgornji del telesa. Pa je sploh smiselno treninge zasnovati na način, da jih delimo glede na mišične skupine? Če mene vprašate, TEGA NE PRIPOROČAM.

2021 08 teniski komolec 01Strokovno gre za vnetje pokostnice na narastišču mišic iztegovalk na zunanji strani komolca. Kljub zanimivemu imenu in avtomatskemu povezanju s tenisom gre za poškodbo, ki vas lahko doleti tudi, če še nikoli niste držali v roki teniškega loparja. Zanjo je značilna pekoča in ostra bolečina na zunanjem delu komolca, točneje na mestu, kjer se mišice podlahti s svojimi kitami povezujejo z nadlahtnico. Poškodba je zelo neprijetna in dejansko lahko prizadene vsakogar izmed nas.

2021 08 hipotiroza 01Gre za dokaj pogosto bolezensko stanje, kjer se delovanje ščitnice zmanjša, saj ne proizvaja dovolj ščitničnih hormonov trijodtironina (T3) in tiroksina (T4).
Večina oseb z diagnosticirano hipotirozo (čeprav ne jedo nič več kot običajno) pridobi telesno težo, počutijo se utrujene (tako v mirovanju kot tudi ob telesni aktivnosti), zaspano, imajo težave s pomnjenjem in koncentracijo, pojavijo se lahko tudi simptomi depresije, ki posledično zmanjšajo motivacijo za sodelovanje pri izvajanju gibalnih/športnih in drugih običajnih (vsakodnevnih) aktivnostih.

2021 08 golf komolec 01Danes spoznavamo poškodbo, za katero je značilna bolečine pri upogibu zapestja in držanju stvari v roki. Dejansko gre za vnetje, ki prizadane notranji ali medialni del epikodila (izboklina na nadlahtnici). Na epikodil se priraščajo tetive mišic, ki gibljejo zapestje in prste.


2021 08 scitnica 01Avtoimuna bolezen ščitnice je najpogostejša ščitnična bolezen ter najpogostejša avtoimuna bolezen, s katero se srečamo ženske v rodni dobi. Ima jo namreč vsaka peta ženska in kar vsaka šesta nosečnica. Simptomi so izraženi, kadar se zaradi bolezni poveča (hipertiroza) ali zmanjša (hipotiroza) delovanje ščitnice. Najpogostejša avtoimuna bolezen ščitnice je Hashimotov tiroiditis, redkejši obliki sta bazedovka in poporodni tiroiditis.

 


2021 05 recepti zadnja vecerja 01Vse smo šle vsaj enkrat skozi mučno obdobje, ko smo se borile z lastno samopodobo in dvema strijama preveč na naših telesih.
Naravna reakcija možganov v takšnem primeru je, da se zatečejo k dieti oziroma drastičnemu zmanjšanju obrokov. Iz jedilnika izločimo večino živil, na žalost tudi tista, ki so za naše telo koristna, saj imajo polno hranljivih snovi, poleg tega pa nam celo lahko pomagajo pri izgubi teže. Ja, prav si prebrala ‼️ Uživanje določenih živil ti lahko pomaga izgubiti maščobe, ampak kako ❓❓❓


PreeklampsijaPreeklampsija je bolezensko stanje v nosečnosti, ki predstavlja enega glavnih vzrokov obolevnosti ter umrljivosti mater in novorojenčkov. Navadno se pojavi po dvajsetem tednu nosečnosti. Največje tveganje za nastanek bolezni je v prvi nosečnosti, pri čemer v tem primeru obstaja tudi večja verjetnost ponovitve v morebitnih naslednjih nosečnostih. Glede na obdobje pojava znakov bolezni ločimo nacepljeno preeklampsijo (pojavi se pred dvajsetim tednom nosečnosti), in preeklampsijo, značilno za kasnejše obdobje nosečnosti (pojavi se po dvajsetem tednu nosečnosti).


Pomen beljakovin v nosečnostiNosečnost močno zaznamuje delovanje ženskega telesa, presnovne prilagoditve namreč prinesejo spremembe v potrebah po določenih hranilih, še posebno po beljakovinah, ki so med nosečnostjo (in tudi po porod) za telo izjemno pomembne.

SAD sindrom ali sezonska depresijaPriznam, tudi sama sem pred časom prvič slišala za "sezonsko depresijo", še manj sem poznala kratico SAD (Seasonal affective Disorder). In kaj sploh je sezonska depresija in zakaj sem se odločila, da pišem o njej

Je vrsta depresije, ki se vsako leto pojavi ob istem času (pozimi), prizadene pa bolj pogosto žensko populacijo. Gre za motnjo razpoloženja, ki obsega vsakoletno doživljanje depresivne epizode v zimskih mesecih, ko je manj naravne sončne svetlobe.


HujšanjePraktično na katerikoli medij naletiš danes, se skoraj ni mogoče izogniti besedi hujšanje. Pri meni gre nekako takole: odprem žensko revijo - dieta za spomladansko hujšanje; brskam po socialnih omrežjih - reklame za 1001 produkt za hujšanje; brskam po internetu – po ekranu švigajo oglasi za čudežne tablete za izgubo kilogramov.

Si se kdaj vprašala kam za vraga smo prišli z vsem tem marketingom, ki je okoli nas in ne ponuja ničesar, ampak res praktično ničesar, razen prazne denarnice. Obvaruj se marketinških diet in razmišljal s svojo glavo, predvsem pa se izogibaj načinom in produktom za čudežno hujšanje brez telovadbe ali s pomočjo čudežnih tablet.


2021 05 hemeroidi 00Ena izmed najbolj zoprnih in neprijetnih stvari, ki nas lahko prizadanejo, so nedvomno hemeroidi 😫 Že samo zato, ker so na najbolj intimnem delu našega telesa, predvsem pa zaradi vseh neprijetnosti, ki jih prinesejo s seboj.

Žal je tako, da hemeroidi ne prizanašajo niti nosečkam niti mamicam po porodu. Ima jih približno tretjina nosečnic, na srečo pa kot po pravilu niso nevarni ne za nosečnico niti za plod 😇 Navadno se pojavijo v zadnjem trimesečju nosečnosti ter v poporodnem obdobju.


  1. Kaj je in kako izračunam svoj bazalni metabolizem?
  2. Tihi ubijalec kot glavni razlog za nastanek možganske kapi
  3. Če si nosečka, teh vaj NE smeš izvajati!
  4. Kako prepoznati težave s ščitnico?
  5. Ali bom izgledala kot moški, če bom dvigovala uteži?
  6. Visok krvni tlak v nosečnosti - preeklampsija
  7. Pozitivni učinki treningov z utežmi
  8. Zakaj ne morem pridobiti mišične mase na določenem delu telesa?
  9. Kako po porodu čimprej do starih konfekcijskih številk?
  10. Urinska inkontinenca po porodu
  11. Vaje po porodu. Osnovne vaje in vadba za mlade mamice.
  12. Poporodna depresija
  13. Vaje za nosečnice - Vaja 4 (Sprostitveni položaj)
  14. Vaje za nosečnice - Vaja 5 (Potisk nad glavo)
  15. Zakaj tudi po porodu še vedno izgledam noseča?
  16. Dejavniki tveganja za prolaps medeničnih organov
  17. Jutranja slabost v nosečnosti
  18. Vaje za nosečnice - 5 odličnih vaj in 10 ključev za zdravo nosečnost
  19. Kako si lahko tudi domačo kuhinjo narediš zdravo?
  20. Telesna vadba po preboleli koroni
  21. Mali koraki na poti do zdrave prehrane
  22. Sindrom policističnih jajčnikov in samopomoč
  23. Osteoartritis in telesna aktivnost
  24. Prekomerna telesna maščoba ali tihi ubijalec sodobnega časa
  25. So beljakovinske čokoladke res zdrav prigrizek ali le marketinški nateg?
  26. Preprosti triki za zmanjšanje telesne teže
  27. Pomanjkanje železa v nosečnosti
  28. V kateri tip postave spadaš?
  29. Prednosti anaerobnega treninga
  30. Bolečina med treningom lahko pomeni nateg mišice
  31. Ni rezultatov - si kdaj pomislila, da si pretrenirana?
  32. Aritimije v nosečnosti
  33. Boleča sramna kost v nosečnosti (Simfizioliza)
  34. Ali so treningi v fitnesu pri nosečkah zdravi zate in za plod?
  35. 3 ključne vaje kot osnova za tek po porodu
  36. Ali lahko treniram v času menstruacije ?????
  37. ALI LAHKO PREPREČIM NOSEČNIŠKI DIABETES ?????
  38. KAJ JE NOSEČNIŠKI DIABETES in ALI LAHKO DOLETI TUDI MENE
  39. ALI SE DA POMAGATI, ČE VAS DOLETI PROLAPS MEDENIČNIH ORGANOV?
  40. KAJ JE POVEŠENJE (PROLAPS) MEDENIČNIH ORGANOV IN KAKO GA LAHKO PREPREČIM?
  41. VADBA V ČASU DOJENJA ???? - DA ali NE?
  42. Treningi v nosečnosti - katerim vadbam se je bolje izogniti?
  43. Tek v nosečnosti - zdrava ali škodljiva izbira?
  44. RECEPT ???? Zdrava (beljakovinska) tortica, oblita s temno čokolado ???? v 5 MINUTAH!
  45. KAJ NAJ JEM PO PORODU, DA SE NE ZREDIM ?????
  46. S trebušnim dihanjem ZMANJŠAŠ željo po NEZDRAVI HRANI
  47. ALI MAMICE PO PORODU???? LAHKO IZVAJAJO "PLANK"?????
  48. KAKO PRAVILNO DVIGOVATI SVOJEGA DOJENČKA?
  49. Test za diastazo sramne kosti (Simfizioliza)
  50. VAJA ZA STABILIZATORJE TRUPA
  51. Vaje za nosečnice - Vaja 3 (Veslanje stoje)
  52. Vaje za nosečnice - Vaja 2 (Širok počep)
  53. PREHRANSKI DODATKI ZA ŠPORTNIKE? DA ALI NE?
  54. Vaje za nosečnice - Vaja 1 (Most)
  55. PORABA KALORIJ PRI POSAMEZNIH ŠPORTIH - ALI JE SPLOH POMEMBNO?
  56. DIETE V ČASU DOJENJA ????? NE, HVALA!
  57. KAKO SHUJŠATI BREZ, DA BI DVIGNILI RIT?????
  58. VEČNA DILEMA: KAKŠNO VADBO IZBRATI IN KOLIKO TRENIRATI?????
  59. KAKO NAREDITI PRAVILNO SKLECO?
  60. VEČNA DILEMA - KATERO VADBO IZBRATI IN KOLIKO TRENIRATI
  61. KAKO NAREDITI PRAVILEN UPOGIB TRUPA ("TREBUŠNJAK")?
  62. NOSEČKE, vas kaj matra JUTRANJA SLABOST?
  63. POZOR: Nekaj mi hoče pasti spodaj ven, kaj je to??????
  64. OTROK SE JE RODIL, ZAKAJ ŠE VEDNO ZGLEDAM NOSEČA ????⁉️
  65. ZAKAJ IMAM PROBLEM PRI PRIDOBIVANJU MIŠIC NA DOLOČENIH DELIH TELESA ?????
  66. URINSKA INKONTINENCA PO PORODU
  67. KAKO PO PORODU ČIMHITREJE DO STARIH KONFEKCIJSKIH ŠTEVILK ?????
  68. KAJ DOBREGA TI PRINESEJO PRAVILNI TRENINGI Z UTEŽMI ????????‍♀️?
  69. NAJPOGOSTEJŠI POŠKODBI MODERNIH SEDEČIH SLUŽB ???? S trenažnim procesom jih uspešno saniraš ✅ ali drastično poslabšaš❌
  70. VISOK KRVNI TLAK V NOSEČNOSTI - PREEKLAMPSIJA ????
  71. ALI OBSEDENOST S TRENINGOM in STRADANJE POMENI BOLJŠE REZULTATE ALI BOLEZEN?
  72. ALI JE KARDIO VADBA RES KLJUČ ZA OBLIKOVANJE TELESA ????????‍♀️?
  73. MOTNJE HRANJENJA - nekaj, kar osebni trener ne sme spregledati????
  74. ZGUBIT HOČEM MAŠČOBO NA TREBUHU IN NOGAH! Kako?????????
  75. JAGODNA FANTAZIJA BREZ HIDRATOV ????
  76. NAJPOGOSTEJŠI POŠKODBI MODERNIH SEDEČIH SLUŽB ????
  77. MANDLJEVO BANININI MUFFINI (ki vedno uspejo ????) in so še boljši kot original ?????
  78. DIASTAZA RECTUSA - kaj je in zakaj nastane?
  79. NOSEČNICE, NE POZABIT NA DOVOLJ BELJAKOVIN ????
  80. KAJ JESTI PO TRENINGU IN ZAKAJ NIKAKOR NE STRADATI ?????
  81. PANIKA - KAKO NAJ SHUJŠAM ?????
  82. Ali doječe mamice lahko uživajo beljakovinske dodatke?
  83. ALARM - nosečkin dnevnik: "Spet me boli križ" ????
  84. ZAKAJ JE RAZTEG PO TRENINGU TAKO POMEMBEN?
  85. OGLJIKOVI HIDRATI - VIR ENERGIJE ALI VZROK ZA TEŽAVE ????
  86. KAKŠNA VADBA OB HIPOTIROZI ?????
  87. TELESNA VADBA OB BOLEZNI ŠČITNICE - DA/NE in KAKŠNA ????????‍♀️?
  88. SAD Syndrom ali sezonska depresija in pomen telesne vadbe ????
  89. POPORODNA DEPRESIJA (še vedno tabu) ?????
  90. NOSEČKE IN TEŽAVE S ŠČITNICO 🤰🆘
  91. ALARM ???? Kako prepoznati težave s ščitnico?
  92. KAKO NE IZGUBITI MOTIVACIJE ZA TRENINGE ?????
  93. OZAVEŠČANJE - BOLEZNI ŠČITNICE PO PORODU
  94. IZPOVED NOSEČKE: "SPET ME BOLI KRIŽ ????" KAJ STORITI?
  95. RODILA SEM ???? KAJ PA ZDAJ? KAKO IN KDAJ ZAČETI Z VAJAMI PO PORODU ?????
  96. POMEMBNA STA TRUD IN VOLJA, NE PA GENETIKA
  97. NOSEČNIŠKI DIABETES???? SKRIVNOST je v KOMBINACIJI ŽIVIL????
  98. Zakaj po porodu NE prehitro izgubiti odvečnih kilogramov?
  99. PORODNIŠNICE, KJE PA JE OZAVEŠČANJE GLEDE POMENA PRAVILNE POPORODNE VABDE?

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat