2021 09 motivacijaEden najpogostejših vzrokov zakaj nekdo opusti treninge oziroma načrtovano telesno spremembo je pomanjkanje motivacije. Na začetku vse izgleda super, motivacija je na vrhuncu, želja je velika, veselje do treningov je neizmerno, a pri zelo veliko posameznicah motivacija za treninge po nekaj časa pade, v veliko primerih pa je celo zmanjka. Kaj sedaj?


   

2021 09 odrekanje 01Vse smo šle vsaj enkrat skozi mučno obdobje, ko smo se borile z lastno samopodobo in dvema strijama preveč na naših telesih.
Naravna reakcija možganov v takšnem primeru je, da se zatečejo k dieti oziroma drastičnemu zmanjšanju obrokov. Iz jedilnika izločimo večino živil, na žalost tudi tista, ki so za naše telo koristna, saj imajo polno hranljivih snovi, poleg tega pa nam celo lahko pomagajo pri izgubi teže. Ja, prav si prebrala! Uživanje določenih živil ti lahko pomaga izgubiti maščobe, ampak kako za vraga??


 

2021 09 prehanske motnje 01Preveč punc sem namreč že videla, ki trpijo za prehranskimi motnjami in vem kako močne posledice to pusti za žensko psiho...
Žal, ampak res žal mi je, da je glavni "krivec" za to vedno bolj razširjeno duševno motnjo, sodobna družba.  Ja, prav si prebrala ❗️❗️ Moje mnenje je, da je vse preveč idealizirano in povezano z doseganjem teh idealov.


 

2021 08 trening 01Hja, to je večna dilema. Večina vadečih ima še zmeraj v glavi sledeči načrt treningov: ponedeljekk - prsa+biceps, sreda - hrbet in trebuh, četrtek - noge in petek kar še ostane (tole seveda velja za moške, za ženske pa ni kakšne posebne znanosti) Vsi treningi obvezno vključujejo rit, noge in trebuh.
Zelo malokrat pa (na žalost) vidimo, da ženske delajo tudi vaje za zgornji del telesa. Pa je sploh smiselno treninge zasnovati na način, da jih delimo glede na mišične skupine? Če mene vprašate, TEGA NE PRIPOROČAM.

 

2021 08 teniski komolec 01Strokovno gre za vnetje pokostnice na narastišču mišic iztegovalk na zunanji strani komolca. Kljub zanimivemu imenu in avtomatskemu povezanju s tenisom gre za poškodbo, ki vas lahko doleti tudi, če še nikoli niste držali v roki teniškega loparja. Zanjo je značilna pekoča in ostra bolečina na zunanjem delu komolca, točneje na mestu, kjer se mišice podlahti s svojimi kitami povezujejo z nadlahtnico. Poškodba je zelo neprijetna in dejansko lahko prizadene vsakogar izmed nas.

 

2021 08 hipotiroza 01Gre za dokaj pogosto bolezensko stanje, kjer se delovanje ščitnice zmanjša, saj ne proizvaja dovolj ščitničnih hormonov trijodtironina (T3) in tiroksina (T4).
Večina oseb z diagnosticirano hipotirozo (čeprav ne jedo nič več kot običajno) pridobi telesno težo, počutijo se utrujene (tako v mirovanju kot tudi ob telesni aktivnosti), zaspano, imajo težave s pomnjenjem in koncentracijo, pojavijo se lahko tudi simptomi depresije, ki posledično zmanjšajo motivacijo za sodelovanje pri izvajanju gibalnih/športnih in drugih običajnih (vsakodnevnih) aktivnostih.

   

2021 08 golf komolec 01Danes spoznavamo poškodbo, za katero je značilna bolečine pri upogibu zapestja in držanju stvari v roki. Dejansko gre za vnetje, ki prizadane notranji ali medialni del epikodila (izboklina na nadlahtnici). Na epikodil se priraščajo tetive mišic, ki gibljejo zapestje in prste.


 

2021 08 scitnica 01Avtoimuna bolezen ščitnice je najpogostejša ščitnična bolezen ter najpogostejša avtoimuna bolezen, s katero se srečamo ženske v rodni dobi. Ima jo namreč vsaka peta ženska in kar vsaka šesta nosečnica. Simptomi so izraženi, kadar se zaradi bolezni poveča (hipertiroza) ali zmanjša (hipotiroza) delovanje ščitnice. Najpogostejša avtoimuna bolezen ščitnice je Hashimotov tiroiditis, redkejši obliki sta bazedovka in poporodni tiroiditis.

 


 

2021 05 recepti zadnja vecerja 01Vse smo šle vsaj enkrat skozi mučno obdobje, ko smo se borile z lastno samopodobo in dvema strijama preveč na naših telesih.
Naravna reakcija možganov v takšnem primeru je, da se zatečejo k dieti oziroma drastičnemu zmanjšanju obrokov. Iz jedilnika izločimo večino živil, na žalost tudi tista, ki so za naše telo koristna, saj imajo polno hranljivih snovi, poleg tega pa nam celo lahko pomagajo pri izgubi teže. Ja, prav si prebrala ‼️ Uživanje določenih živil ti lahko pomaga izgubiti maščobe, ampak kako ❓❓❓


PreeklampsijaPreeklampsija je bolezensko stanje v nosečnosti, ki predstavlja enega glavnih vzrokov obolevnosti ter umrljivosti mater in novorojenčkov. Navadno se pojavi po dvajsetem tednu nosečnosti. Največje tveganje za nastanek bolezni je v prvi nosečnosti, pri čemer v tem primeru obstaja tudi večja verjetnost ponovitve v morebitnih naslednjih nosečnostih. Glede na obdobje pojava znakov bolezni ločimo nacepljeno preeklampsijo (pojavi se pred dvajsetim tednom nosečnosti), in preeklampsijo, značilno za kasnejše obdobje nosečnosti (pojavi se po dvajsetem tednu nosečnosti).


Pomen beljakovin v nosečnostiNosečnost močno zaznamuje delovanje ženskega telesa, presnovne prilagoditve namreč prinesejo spremembe v potrebah po določenih hranilih, še posebno po beljakovinah, ki so med nosečnostjo (in tudi po porod) za telo izjemno pomembne.

SAD sindrom ali sezonska depresijaPriznam, tudi sama sem pred časom prvič slišala za "sezonsko depresijo", še manj sem poznala kratico SAD (Seasonal affective Disorder). In kaj sploh je sezonska depresija in zakaj sem se odločila, da pišem o njej

Je vrsta depresije, ki se vsako leto pojavi ob istem času (pozimi), prizadene pa bolj pogosto žensko populacijo. Gre za motnjo razpoloženja, ki obsega vsakoletno doživljanje depresivne epizode v zimskih mesecih, ko je manj naravne sončne svetlobe.


HujšanjePraktično na katerikoli medij naletiš danes, se skoraj ni mogoče izogniti besedi hujšanje. Pri meni gre nekako takole: odprem žensko revijo - dieta za spomladansko hujšanje; brskam po socialnih omrežjih - reklame za 1001 produkt za hujšanje; brskam po internetu – po ekranu švigajo oglasi za čudežne tablete za izgubo kilogramov.

Si se kdaj vprašala kam za vraga smo prišli z vsem tem marketingom, ki je okoli nas in ne ponuja ničesar, ampak res praktično ničesar, razen prazne denarnice. Obvaruj se marketinških diet in razmišljal s svojo glavo, predvsem pa se izogibaj načinom in produktom za čudežno hujšanje brez telovadbe ali s pomočjo čudežnih tablet.


2021 05 hemeroidi 00Ena izmed najbolj zoprnih in neprijetnih stvari, ki nas lahko prizadanejo, so nedvomno hemeroidi 😫 Že samo zato, ker so na najbolj intimnem delu našega telesa, predvsem pa zaradi vseh neprijetnosti, ki jih prinesejo s seboj.

Žal je tako, da hemeroidi ne prizanašajo niti nosečkam niti mamicam po porodu. Ima jih približno tretjina nosečnic, na srečo pa kot po pravilu niso nevarni ne za nosečnico niti za plod 😇 Navadno se pojavijo v zadnjem trimesečju nosečnosti ter v poporodnem obdobju.


Bazalni metabolizemBMR ali bazalni metabolizem pomeni energijske potrebe tvojega telesa za njegovo osnovno delovanje. BMR je odvisna od starosti, spola in telesne teže posameznika (moški imajo povprečno več mišic in manj maščobe od žensk, mišice pa so bolj aktivne kot moški, zato so energijske potrebe pri slednjih v osnovi višje).


2021 04 misicna masa 00Človeško telo je zgrajeno kompleksno, je anatomska struktura, ki ima genski zapis in skeletno-mišični sistem ter organi imajo določene svoje zakonitosti.

Zato vse tiste, ki želite imeti samo veliko in stoječo zadnjico in čvrste noge, naj vas razočaram. Na žalost ponavadi ne gre tako, da dobimo mišično maso samo na določenem delu telesa in ponavadi je ravn tako, da prej dobimo mišice tam, kjer nočemo kot pa na delih telesa, kjer to ful želimo.


2021 04 urinska inkontinenca 00Tudi ti spadaš med nešteto mamic, ki se soočajo s urinsko inkontinenco?

Na žalost se velika večina mamic srečuje s to zares nadležno neprijetnostjo. Ampak dobra novica je, da se jo da kar močno zminimizirat oziroma sanirat do te mere, da ni več tako zelo motljiva. Zakaj po porodu sploh pride do urinske inkontinence?


2021 04 poporodna depresija 00Ne poznam mamice, ki se ne bi po porodu vsaj 1x srečevala s simptomi kot so močna TRUJENOST, TESNOBA, nezadovoljstvo, STRAH pred novo odgovornostjo (v zvezi z dojenčkom), nihanje razpoloženja ipd.
Tudi SAMA sem se spopadala s temi simptomi, sploh po 1. porodu, ko je dobesedno vse novo, kar naenkrat tvojega časa ni več, pač pa nastopi nova in najbolj zahtevna služba v življenju.

2021 04 trebuh po porodu 00Ena izmed najpogostejših stvari, ki mi jih moje vadeče napišejo, preden se previč srečamo v živo je ta, da so že nekaj mesecev po porodu in je njihov trebuh še vedno videti takšen kot da so v 5. mesecu nosečnosti.
Ampak, da vas potolažim - to je normalen pojav pri skoraj večini mamic po porodu, prav tako pa ni nujno (samo) povezan z maščobnimi zalogami na trebuhu, nasprotno največkrat je vzrok v napihnjenosti , ali hormonskih spremembah.

  1. Dejavniki tveganja za prolaps medeničnih organov
  2. Jutranja slabost v nosečnosti
  3. Vaje za nosečnice - 5 odličnih vaj in 10 ključev za zdravo nosečnost
  4. Kako si lahko tudi domačo kuhinjo narediš zdravo?
  5. Telesna vadba po preboleli koroni
  6. Mali koraki na poti do zdrave prehrane
  7. Sindrom policističnih jajčnikov in samopomoč
  8. Osteoartritis in telesna aktivnost
  9. Prekomerna telesna maščoba ali tihi ubijalec sodobnega časa
  10. So beljakovinske čokoladke res zdrav prigrizek ali le marketinški nateg?
  11. Preprosti triki za zmanjšanje telesne teže
  12. Pomanjkanje železa v nosečnosti
  13. V kateri tip postave spadaš?
  14. Prednosti anaerobnega treninga
  15. Bolečina med treningom lahko pomeni nateg mišice
  16. Ni rezultatov - si kdaj pomislila, da si pretrenirana?
  17. Aritimije v nosečnosti
  18. Boleča sramna kost v nosečnosti (Simfizioliza)
  19. Ali so treningi v fitnesu pri nosečkah zdravi zate in za plod?
  20. 3 ključne vaje kot osnova za tek po porodu
  21. Ali lahko treniram v času menstruacije ?????
  22. ALI LAHKO PREPREČIM NOSEČNIŠKI DIABETES ?????
  23. KAJ JE NOSEČNIŠKI DIABETES in ALI LAHKO DOLETI TUDI MENE
  24. ALI SE DA POMAGATI, ČE VAS DOLETI PROLAPS MEDENIČNIH ORGANOV?
  25. KAJ JE POVEŠENJE (PROLAPS) MEDENIČNIH ORGANOV IN KAKO GA LAHKO PREPREČIM?
  26. VADBA V ČASU DOJENJA ???? - DA ali NE?
  27. Treningi v nosečnosti - katerim vadbam se je bolje izogniti?
  28. Tek v nosečnosti - zdrava ali škodljiva izbira?
  29. RECEPT ???? Zdrava (beljakovinska) tortica, oblita s temno čokolado ???? v 5 MINUTAH!
  30. KAJ NAJ JEM PO PORODU, DA SE NE ZREDIM ?????
  31. S trebušnim dihanjem ZMANJŠAŠ željo po NEZDRAVI HRANI
  32. ALI MAMICE PO PORODU???? LAHKO IZVAJAJO "PLANK"?????
  33. KAKO PRAVILNO DVIGOVATI SVOJEGA DOJENČKA?
  34. Test za diastazo sramne kosti (Simfizioliza)
  35. VAJA ZA STABILIZATORJE TRUPA
  36. PREHRANSKI DODATKI ZA ŠPORTNIKE? DA ALI NE?
  37. PORABA KALORIJ PRI POSAMEZNIH ŠPORTIH - ALI JE SPLOH POMEMBNO?
  38. DIETE V ČASU DOJENJA ????? NE, HVALA!
  39. KAKO SHUJŠATI BREZ, DA BI DVIGNILI RIT?????
  40. VEČNA DILEMA: KAKŠNO VADBO IZBRATI IN KOLIKO TRENIRATI?????
  41. VEČNA DILEMA - KATERO VADBO IZBRATI IN KOLIKO TRENIRATI
  42. NOSEČKE, vas kaj matra JUTRANJA SLABOST?
  43. POZOR: Nekaj mi hoče pasti spodaj ven, kaj je to??????
  44. OTROK SE JE RODIL, ZAKAJ ŠE VEDNO ZGLEDAM NOSEČA ????⁉️
  45. ZAKAJ IMAM PROBLEM PRI PRIDOBIVANJU MIŠIC NA DOLOČENIH DELIH TELESA ?????
  46. URINSKA INKONTINENCA PO PORODU
  47. KAKO PO PORODU ČIMHITREJE DO STARIH KONFEKCIJSKIH ŠTEVILK ?????
  48. KAJ DOBREGA TI PRINESEJO PRAVILNI TRENINGI Z UTEŽMI ????????‍♀️?
  49. NAJPOGOSTEJŠI POŠKODBI MODERNIH SEDEČIH SLUŽB ???? S trenažnim procesom jih uspešno saniraš ✅ ali drastično poslabšaš❌
  50. VISOK KRVNI TLAK V NOSEČNOSTI - PREEKLAMPSIJA ????
  51. ALI OBSEDENOST S TRENINGOM in STRADANJE POMENI BOLJŠE REZULTATE ALI BOLEZEN?
  52. ALI JE KARDIO VADBA RES KLJUČ ZA OBLIKOVANJE TELESA ????????‍♀️?
  53. MOTNJE HRANJENJA - nekaj, kar osebni trener ne sme spregledati????
  54. ZGUBIT HOČEM MAŠČOBO NA TREBUHU IN NOGAH! Kako?????????
  55. JAGODNA FANTAZIJA BREZ HIDRATOV ????
  56. NAJPOGOSTEJŠI POŠKODBI MODERNIH SEDEČIH SLUŽB ????
  57. MANDLJEVO BANININI MUFFINI (ki vedno uspejo ????) in so še boljši kot original ?????
  58. DIASTAZA RECTUSA - kaj je in zakaj nastane?
  59. NOSEČNICE, NE POZABIT NA DOVOLJ BELJAKOVIN ????
  60. KAJ JESTI PO TRENINGU IN ZAKAJ NIKAKOR NE STRADATI ?????
  61. PANIKA - KAKO NAJ SHUJŠAM ?????
  62. Ali doječe mamice lahko uživajo beljakovinske dodatke?
  63. ALARM - nosečkin dnevnik: "Spet me boli križ" ????
  64. ZAKAJ JE RAZTEG PO TRENINGU TAKO POMEMBEN?
  65. OGLJIKOVI HIDRATI - VIR ENERGIJE ALI VZROK ZA TEŽAVE ????
  66. KAKŠNA VADBA OB HIPOTIROZI ?????
  67. TELESNA VADBA OB BOLEZNI ŠČITNICE - DA/NE in KAKŠNA ????????‍♀️?
  68. SAD Syndrom ali sezonska depresija in pomen telesne vadbe ????
  69. POPORODNA DEPRESIJA (še vedno tabu) ?????
  70. NOSEČKE IN TEŽAVE S ŠČITNICO 🤰🆘
  71. ALARM ???? Kako prepoznati težave s ščitnico?
  72. KAKO NE IZGUBITI MOTIVACIJE ZA TRENINGE ?????
  73. OZAVEŠČANJE - BOLEZNI ŠČITNICE PO PORODU
  74. IZPOVED NOSEČKE: "SPET ME BOLI KRIŽ ????" KAJ STORITI?
  75. RODILA SEM ???? KAJ PA ZDAJ? KAKO IN KDAJ ZAČETI Z VAJAMI PO PORODU ?????
  76. POMEMBNA STA TRUD IN VOLJA, NE PA GENETIKA
  77. NOSEČNIŠKI DIABETES???? SKRIVNOST je v KOMBINACIJI ŽIVIL????
  78. Zakaj po porodu NE prehitro izgubiti odvečnih kilogramov?
  79. PORODNIŠNICE, KJE PA JE OZAVEŠČANJE GLEDE POMENA PRAVILNE POPORODNE VABDE?

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat