Vaje za nosečnice - Vaja 1 (Most)

2021 04 vaje za nosecnice 01Vaja 1: MOST

Vaja most je odlična vaja za nosečnice za krepitev glavnega stabilizatorja trupa, in sicer prečne trebušne mišice (transversus abdominis) in je še posebej pomembna, da jo vključimo v vadbo v času nosečnosti, saj je aktivacija in krepitev stabilizatorjev trupa v tem obdobju ključnega pomena.

 Pri vaji krepimo tudi mišice medeničnega dna, kar je ključno tako za nosečnost kot tudi poporodno obdobje. Z vajo most poleg naštetih mišic krepimo tudi trebušno prepono (diafragma; mišica, specializirana za dihanje) in pa mišice multifidis, ki so izrazit tonični stabilizator, saj imajo veliko mišičnih vlaken tipa I in veliko kapilarno mrežo.

IMG 20190604 162808 1024x768

Vajo izvajamo 3 serije po 10 ponovitev, bistvo pa je, da jo izvajamo počasi in kontroliramo ter da v končnem položaju stisnemo popek v smeri proti hrbtenici in čimdlje zadržimo omenjeni položaj ter pri tem normalno dihamo. Le na ta način aktiviramo vse naštete mišice.

Vaja most je odlična tudi v primeru bolečin v križu, saj slednjega razbremenjuje.

ZAČETNI POLOŽAJ

IMG 20190604 162803 1024x768

 

KONČNI POLOŽAJ

IMG 20190604 162808 1024x768

 


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
Černetova ulica 12
1000 Ljubljana
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat