PORABA KALORIJ PRI POSAMEZNIH ŠPORTIH - ALI JE SPLOH POMEMBNO?

Veliko vprašanj dobivam na to temo, zato sem se odločil, da vam predstavim koliko kalorij povprečno lahko porabimo pri posameznem športu - podatki veljajo za 30-minutno aktivnost in se seveda razlikujejo glede na specifike posameznika.

IMG 20190809 095607 768x1024

                 OSEBA S 57 kg                       OSEBA S 70 kg                  OSEBA S 84 kg

1. uteži:           90                                                  112                                      133
2. s. kolo:         210                                                260                                     311
3. joga             120                                                149                                      178
4. hoja poč.      120                                                149                                      178
5. hitra hoja     150                                               186                                       222
6. planinarjenje 180                                               223                                      266
7. rolanje          210                                               260                                       311
8. odbojka mi.   240                                               298                                       355
9. kolebnica      300                                               372                                        444
10. kolesarjenje 240                                              298                                        355
11. tek rek.         240                                              298                                        355
12. tek hit.         495                                              614                                         733
13. badminton     135                                              167                                         200

Zavedajte se, da so to le okvirni podatki, saj na točno število kalorij, ki jih vadeči pokuri pri vadbi odvisno od številnih dejavnikov - telesne pripravljenosti in sestave, metabolizma, spola in let, stopnje intenzivnosti vadbe. Predvsem pa poudarjam, da same številke povedo zelo malo - nisem namreč pristaš štetja kalorij, pač pa sem mnenja, da je za izgubo kilogramov najprej potrebno biti mentalno pripravljen, ključno pri uspehu pa je, da si uredimo zdrav življenjski slog (ne pa ekstremističnega, ki ga na dolgi rok ne bomo sposobni vzdrževati!) ter da izberemo zase primerno aktivnost. Predvsem pa ne bodite obremenjeni s kalorijami, zato jih ne štejte ter ne računajte dnevnih kaloričnih vnosov. To hitro lahko postane obsesija, od katere pa tudi ni efekta. Malo pa je v življenju treba tudi uživat, kajne?


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat