Kako na najbolj preprost način uravnavati svojo telesno težo?

2021 08 hrana 01Večina punc najame osebnega trenerja zato, ker si želi shujšati. Po nekaj mesecih diet in napornih treningov pa se pojavi nov, veliko večji problem - kilogrami so šli dol, ampak kako sedaj uravnavati doseženo telesno težo? Kako naj postavo vzdržujem na dolgi rok brez, da bi se posluževala striktnih diet, ki te oropajo vseh živil? V tem članku ti ponujam nekaj enostavnih rešitev.

Osebnega trenerja nimam več, sedaj se moram znajt sama...😕 Ampak kako naj zadržim to težko prigarano postavo? Kako naj jem, če pa nimam več strokovnega supporta...? Zmedena in obupana ter v strahu, da je bilo hujšanje zaman in da ne bi v nekaj mesecih pridobila kilograme nazaj...☹️☹️ Kilograme, za katere sem se tako zelo trudila, da gredo stran...Ali naj se lotim diete v strahu, da bi prehitro pridobila nazaj izgubljeno težo? Vsekakor to ni najboljša rešitev, nasploh diete niso način prehranjevanja, ki bi ga posameznik lahko vzdrževal na dolgi rok.

Kako zdaj naprej? Sama ti bom naštela najbolj pogoste ovire pri uravnavanju telesne teže, gre dejansko za preproste nasvete KAJ NE POČETI, da ne bi prehitro prišel jo-jo efekt in kilogrami bi bili nazaj 👇👇👇

➡️ prekomerno uživanje hrane z namenom, da poskusiš vse jedi, ki so na voljo (to sploh velja za poletne in spomladanske dni, ko je sezona piknikov)
➡️ uživanje velikih porcij hrane v situaciji, ko si krožnik sama napolniš (v čim večji se izogibaj samopostrežnim restavracijam)
➡️ uživanje hrane in pijače kot odziv na dolgčas ali stres (raziskave kažejo, da ženske največ kilogramov pridobijo v obdobjih, ko so prekomerne izpostavljene stresu ali v obdobjih, ko po hrani posegajo iz dolgočasja)
➡️ uživanje hrane zaradi navade (to je lahko problem, če imamo v neposredni bližini hladilnik)
➡️ pritisk, da moraš poskusiti jedi oz. zaužiti velike porcije hrane, da se tako zahvališ za trud gostitelja
➡️ nepoznavanje kalorične sestave jedi, ki jih pripravijo druge osebe (povsem življenjsko je, da ne ješ vedno doma, kar si skuhaš sama, ampak dejstvo je, da povečini hrana, ki jo pripravijo drugje, ni ravno primer zdrave in uravnotežene prehrane)
➡️ vpliv okolja na spreminjanje dosedanjih prehranjevalnih navad
➡️ učinek alkohola, ki vpliva na tvojo razsodnost (vsi vemo, da ob konzumiranju alkohola naše zavore popustijo, zato se tedaj lažje prepustimo uživanju v hranu, sploh nezdravi, zato je vsekakor boljše, če je alkohol na tvojem urniku bolj redko)

20210629 160814 copy 1125x2000

Ključ je, da imaš vedno v glavi, je najboljše tisto, kar gradiš na dolgi rok. Vse instant stvari imajo krajši rok trajanja, mar ne? Zato tudi nikoli nisem zagovarjala diet, ker so kratkoročnega učinka in enostavno ne morejo delovati na daljši ali celo dolgi rok. Naše možgane morda lahko prelisičiš nekajkrat in krajše obdobje, a slej ko prej zavore popustijo in dieta pade v vodo. Kilogrami so nazaj, trebuh se poveča, nezadovoljstvo pa je večje kot kdajkoli prej.


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat