Zakaj po porodu NE prehitro izgubiti odvečnih kilogramov?

2021 04 vaje v nosecnosti 00Po porodu se vse mamice (brez izjeme!) ubadajo z mislimi kako čimprej izgubiti čimveč kilogramov. To so frustracije, ki nam jih povzroča socialno okolje in nam mamicam v resnici zelo škodujejo. Vse, ki smo rodile, smo dejansko šle skozi "krizo poporodne postave". Jasno je, da je žensko telo po porodu spremenjeno, saj gre za ogromen fiziološki proces v naših telesih, ki pa nam dejansko prinese največjo srečo na svetu - našega otročka . In tega se premalo zavedamo.

Neposredno po porodu ni čas, da obremenjujemo našo glavo z mislimi kako na hitro shujšati, pač pa moramo imeti druge prioritete - vzpostavitev dojenja in stika z našim otročkom, počivanje po porodu, spoznavanje novega družinskega člana ter novega življenjskega obdobja. Za hujšanje bo še dovolj časa. In govorim povsem iskreno. In tukaj prav nobena mamica ni v slabšem in boljšem položaju od druge. No, morda določeno vlogo igra genetika posameznice, ampak tisto ključno je, da je prisotna volja, da po tem, ko naše telo od poroda okreva, spremenimo svoj življenjski slog in naredimo nekaj dobrega zase. In to zagotovo ni prehitro hujšanje po porodu .

20190328 173820 1548x2064

Zavedajte se, da že samo dojenje za mamico pomeni manjšo "rekracijo", saj na ta račun dnevno porabi do 500 Kcal. In to je v prvih tednih povsem dovolj ob uravnoteženi prehrani. Ne pravim, da po porodu jejte ves junk food tega sveta in svetujem, da se izbira pretežno zdrava prehrana, ki bo tudi vašemu otročku nekaj dala v smislu dodane vrednosti. Je pa povsem humano in celo koristno, da se tudi mamica kdaj zateče k nezdravemu prigrizku, saj je poporodno obdobje za vse mamice (brez izjeme) naporno, ne le s fizičnega, pač pa tudi z mentalnega vidika.

Predvsem svojim strankam, mamicam po porodu, svetujem dvoje, da si po porodu dopustijo dovolj časa, da telo počasi okreva in bo pripravljeno za "veliki servis" ter da naj skušajo predvsem spremeniti svoje nezdrave življenjske (prehranske) navade, kar je ponavadi najtežje. Ampak že majhni koraki v to smer so vredni pohvale in vodijo dolgoročno k uspešni zgodbi. Dejstvo je, da so zgodbe o hitrem hujšanju po porodu vedno kratkoročne (in obsojene na neuspeh), povrhu vsega pa so tudi zelo nezdrave, tako za mamico kot tudi za otroka. Vsekakor zagovarjam in o tem sem že večkrat pisala, da se že takoj po porodu prične s statičnimi vajami za krepitev globokih trebušnih mišic in mišic medeničnega dna, kar je nujna osnova za kakršnokoli kasnejšo (in intenzivnejšo) vadbo, ki pa pride na vrsto šele nekaj tednov po porodu, če mamica nima nikakršnih zdravstvenih težav.

Visoko intenzivne vadbe, tek ali pa celo zavestno stradanje pa MAMICAM MOČNO ODSVETUJEM in jim priporočam, da vendarle pri odločitvi za hujšanje dajo prednost svojemu otročku in pa svojemu telesu. Kilogrami bodo počasi kopneli sami od sebe, če boš spremenila svoj življenjski slog ter tudi svojemu telesu namenila del svojega dragocenega časa. Ampak za to bo še dovolj časa, zato uživajte in maximalno izkoristite začetno poporodno obdobje, ker zares velja kot pribito - časa ne moremo zavrteti nazaj!

Priporočen program

FF po porodu

 


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat