ALI SE DA POMAGATI, ČE VAS DOLETI PROLAPS MEDENIČNIH ORGANOV?

Ko vas doleti povešenje medeničnih ORGANOV, nikakor še ni prepozno, da stanje naredite vzdržno, zato sem se odločila, da vam napišem par vsakdanjih nasvetov, ki simptome lahko omilijo in jih je vredno upoštevati????

IMG 20190914 105345 979x1305

???? Pravilno dvigovanje in nošenje bremen ter lastnega telesa - glej predhodne objave, ko sem pisala o dvigovanju otročka;
???? Fiziološke potrebe (kihanje, kašljanje, ipd.) opravljati na način, da se prekomerno ne poveča pritisk v trebušni votlini;
???? Telesna drža – naj bo ravna in pokončna ter "odprta" (prsa ven), sključena drža namreč lahko povečuje pritisk v trebušni (in medenični) votlini;
???? Telesna aktivnost naj bo zelo premišljeno izbrana (zelo intenzivne vadbe, tek po trdi podlagi, jahanje, kolesarjenje so npr. škodljivi);
???? Kajenje dodatno poslabšuje stanje;
???? Obutev s peto ni priporočljiva (spreminja namreč naklon medenice in z njo lego medeničnih organov);
???? Izbira ustrezne prehrane veliko pripomore k temu, da dobi telo boljše gradnike za podporna vezivna tkiva (napenjanje npr. znatno poveča pritisk v trebušni votlini);
???? Če veliko sedimo, naj bo sedenje karseda pravilno (še posebej sedenje na trtici vpliva stanje MMD, ligamentov in organov)
???? Uporaba steznikov za hrbtenico je absolutno nepriporočljiva (povečujejo pritisk v trebušni votlini).
???? Priporočljivo je izvajanje ustreznih in pravilnih vaj (pomagajo pri vzpostavljanju motoričnih in senzoričnih funkcij mišic medeničnega dna, vplivajo na lego organov, pozicioniranje medeničnih kosti, predihavanje vseh medeničnih struktur..) - gl. e-priročnik po porodu 1. del
???? Priporočljiva je uporaba pesarja (medicinski pripomoček iz prožnega silikona in posebne kovine v sredini, ki pomaga obdržati obliko, vam lahko pomaga ublažiti simptome).
???? Pomanjkanje hoje in stres lahko bistveno poslabšata simptome, lahko pa sta sama po sebi vzrok težav.

Ni torej vse tako črno kot morda izgleda na 1.pogled, saj se da težave omiliti že s izboljšanjem funkcionalnosti v vsakdanjem življenju - poskusi tudi ti, da si olajšaš simptome ????‍♀️


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat