DIETE V ČASU DOJENJA ????? NE, HVALA!

Ne bom zgrešila, če bom napisala, da se velika večina doječih mamic po porodu vsaj 1x obremenjuje s svojo postavo/težo in zaradi tega načrtno izpušča obroke ali pa se celo posluži diete, da bi čimprej prišla do stare postave. Ampak ni vse tako enostavno kot morda zveni.

IMG 20190821 185628 768x1024

Tako kot to velja za obdobje nosečnosti, mora biti tudi po porodu prehrana mamice bogata z visokokakovostnimi živili, saj bo le na takšen način lahko svojemu dojenčku omogočila, da bo užival kakovostno mleko. Dejstvo je, da imajo doječe matere večje energijske potrebe od žensk, ki ne dojijo, nekako velja, da je govora nekje o vnosu dodatnih 500 kcal dnevno. Če doječa mamica ne zaužije dovolj hranil zase in za svojega dojenčka, potem bo "njeno telo potegnilo" hranilne snovi za malčka iz maminih zalog, kar pa lahko ima za posledico vpliv na delež vitaminov in mineralov v njenem telesu (in posledično mleku). Zato mamice, POZOR!????‍♀️ Po porodu in sploh, če dojite, ne se spuščati v diete, da boste čimprej lahko oblekle hlače, ki ste jih nosile pred porodom oziroma, da boste videti tako kot zvezdnice, ki že 2 meseca po porodu z izklesanim trebuhom pozirajo pred objektivi. Prvo, kar se zavedajte je, da je VSAKA ŽENSKA IN S TEM VSAKO TELO ZGODBA ZASE! Nekatere so se rodile suhe in bodo takšne ostale tudi po porodu, druge te sreče nimajo. Ampak zavedajte se kaj je največja sreča mlade mamice - zdrav in zadovoljen dojenček! Zato nikar ne hujšajte prehitro, nekje 0,5 kilograma na mesec je tista zdrava izguba teže, ki nima negativnega vpliva niti na mamico niti na dojenčka. Prav pa je, da se kot doječa mama zavedate, da morate v svoje telo vnašati kakovostne hranilne snovi - za začetek vam bodo koristili že tale priporočila:

- enostavne ogljikove hidrate (bela žita) nadomestite s kompleksnimi (pira/rž/ajda...)
- črtajte oz.čimbolj omejite sladkor oziroma rafinirani sladkor nadomestite z zdravo alternativo (npr. kokosov sladkor)
- jejte čimmanj predelanih mesnih izdelkov (salame, paštete ipd.)
- izogibajte se pretirano slani hrani
- doječe mamice imajo močno povečano potrebo po beljakovinah, zato izberite kakovostne (grški jogurt s čimmanj mlečne maščobe, pusta ali albuminska skuta, jajca, perutninsko, goveje, divjačinsko meso ipd.)
- uživajte čimveč svežega sadja in zelenjave
- pijte vsaj 2 do 3l vode na dan.

Zavedajte se, da je naše telo odsev tega kar vlagamo vanj ????


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat