NOSEČKE, vas kaj matra JUTRANJA SLABOST?

Mene na veliko srečo ni, čeprav baje doleti okoli 80% bodočih mamic. Sem pa na za vse tiste, ki se spopadate z njo, zbrala nekaj nasvetov, ki bi vam lahko olajšale prve 3 mesece nosečnosti, ko se slabost navadno pojavlja:
 
119730640 1239014709805653 6764892030625771561 n
 
 
✅ prebujaj se počasi, če je možno, se v postelji narahlo pretegni
✅ vstajaj počasi, brez naglice in stresa
✅ nosi obleke, primerne za nosečke (nikakor ne tesnih oblek preko trebuščka ali prsi oziroma tesnih nogavic)
✅ pojej nekaj lahkega predno vstaneš in pričneš z dnevnimi opravili (npr. pest orečkov, sadje, grški jogurt, prepečenec)
✅ zadnji obrok naj bo lahek in hranljiv (npr. solata z dodatki)
✅ imej redne obroke čez dan ( s tem ne obremenjuješ črevesja prekomerno)
✅ doma imej sveži ingver (lahko ga daš npr. v čaj)
✅ pri sedenju imej noge dvignjene
✅ izogibaj se hrani z močnim vonjem in ostrim začimbam
✅ uporabi akupunkturni prijem na zapestju (dlani obrni navzven in srednje tri prste nasprotne roke položi pod pravim kotom na zapestje. S prsti močno pritisneš točko na sredini zapestja in držiš nekaj sekund; ponoviš 2-3x).
 
Baje tele nasveti pomagajo, je pa vsaka nopsečka zgodba zase - eni pomaga to, drugi spet nekaj drugega. Preizkusi svoj način, če pa nič ne pomaga, pa te lahko potolažim - bo minilo. 

Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat