KAKO PO PORODU ČIMHITREJE DO STARIH KONFEKCIJSKIH ŠTEVILK ?????

Poporodno obdobje vsekakor ni namenjeno "ekpress hujšanju", pač pa mora biti namenjeno predvsem:

regeneraciji telesa od ekstremnega napora (kot je porod)
skrbi za dojenčka
POSTOPNI in PRAVILNI krepitvi posameznih ciljnih mišičnih skupin (sprva globoke trebušne mišice, ki so osnova za kakršnekoli kasnejše treninge; sčasoma se začne krepitev celotnega telesa)
skrbi za zdrave in hranljive obroke

100682690 610701379533012 1795145473296695296 o


Sploh prvih par mesecev po porodu SE NE POSLUŽUJ HITREGA HUJŠANJA, kajti to bo prineslo zgolj kontra efekt:

zaradi prehitrega začetka telesne aktivnosti lahko izgubiš mleko

nepravilni treningi lahko privedejo do resnih zdravstvenih komplikacij (še dodatna oslabitev mišic med. dna in globokih trebušnih mišic, kar dolgoročno lahko vodi v inkontinenco, bolečine v trebuhu, zdrs medeničnih organov)
prehitra izguba kilogramov lahko povzroči dolgotrajno utrujenost brezvoljnost in hudo izgubo energije pri mamici

Časa za hujšanje in oblikovanje postave BO VEČ KOT DOVOLJ ????, zato nikakor NE HITI S HUJŠANJEM, ampak daj času čas ➡️ ko bo tvoje telo pripravljeno, si omisli kvalitetno vadbo, s katero si boš zgradila ZDRAVO in MOČNO TELO, ki bo naložba za prihodnost ????


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat