Kako shujšati 10 kilogramov v 1 mesecu?

2021 12 telesna tezaDejansko je to vprašanje eno izmed tistih, ki jih osebni trenerji preprosto sovražimo. Kako stranki pojasniti, da hujšanje ni instant proces, pač pa proces, ki je vsaj srednjeročen in zahteva kar veliko mero potrpežljivosti, truda in odločnosti. Ter seveda dobrega osebnega trenerja, ki ti bo pripravil karseda optimalen trenažni in prehranski načrt.

Nisem trenerka, ki bi lažno obljubljala koliko kilogramov lahko izgubiš v nekem časovnem obdobju, a sem se vseeno odločila, da ti ponudim par koristnih trikov, ki jih boš lahko uporabila v svojem procesu telesne preobrazbe. In morda ti uspe tudi, da v 1 mesecu izgubiš 10 kilogramov. Vsekakor pa je moj nasvet, da hujšaj preudarno, postopoma in na pravilen način (vsekakor pa brez instant oz. »jo-jo« diet, še manj pa s pomočjo stradanja).

ZMANJŠAJ VELIKOST SVOJIH OBROKOV:

veliko lahko narediš že s tem, da količino svojega obroka prepoloviš, saj raziskave kažejo, da velika večina posameznikov s prekomerno telesno težo je vsaj enkrat prevelike obroke kot jih dejansko potrebujejo. Ključno je, da imaš 4-5 manjših obrokov na dan.

OB OBROKU PIJ VODO:

znano je, da pitje vode ob samem obroku poveča občutek sitosti, hkrati pa pospešuje tvoje metabolizem. Zato imej ob krožniku vedno tudi poln kozarec vode. Čudežev sicer ne, a nekaj boš tudi na ta način naredila.

IZBERI VISOKO INTENZIVNO VADBO:

znanstvene raziskave zadnja leta zagovarjajo, da so tako imenovani intervalni treningi visoke intenzivnosti (HIIT) učinkovitejši od zmernih, dalj časa trajajočih treningov vzdržljivosti v smislu absolutnega izgorevanja kalorij in zmanjšanja maščob. Kaj sploh so HIIT treningi in zakaj so boljši za hujšanje od »klasičnih« treningov? Za HIIT treninge so značilni kratki, intenzivni intervali (npr. 10- krat 40 sekund pri 90 odstotkih najvišjega srčnega utripa), pri čemer je odmor med dvema enotama dolg eno minuto. V nasprotju s treningi za vzdržljivost s HIIT treningi treniramo časovno veliko bolj učinkovito – kar v prevodu pomeni, da zanjo porabimo manj časa. Hkrati je zelo pomembno, da s HIIT treningi ne poskrbimo samo za hitro izgubo telesnih maščob, pač pa hkrati pridobivamo tudi dodatno mišično maso, kar je tudi zelo pomembno z vidika hujšanja.

MOČNO OMEJI DELEŽ NEZDRAVIH MAŠČOB TER SLADKORJEV

ni življenjsko, da iz svojega jedilnik črtaš vse izdelke, ki vsebujejo sladkor in pa maščobe, je pa dobro, da nekatere izdelke, ki so bili še nedavno na tvojem jedilniku, omejiš. Izogibaj se sladkim pijačam, sladicam z visokim deležem sladkorja, sladkim pekovskim izdelkom, predelanim mesnim živilom, ocvrti in zamrznjeni hrani ter raje izberi sladico, ki je slajena s sladilom, med maščobami pa izberi ribe, semena, oreški, listnata zelenjava, avokado in olivno olje.

RECI »NE« ZAMRZNJENI IN OCVRTI HRANI

tako zamrznjena (vnaprej) pripravljena kot tudi ocvrta hrana sta nekaj najslabšega, kar lahko narediš za svoje telo, kaj šele če želiš izgubiti kilograme. Pripravi si sveže obroke, namesto cvrtja pa npr. uporabi cvrtnik na vroči zrak.

POSKRBI ZA REDUKCIJO OGLJIKOVIH HIDRATOV IN POVEČAJ VNOS BELJAKOVIN:

zmanjšaj delež enostavnih ogljikovih hidratov (izdelki iz bele moke) oziroma če ne uspeš z redukcijo, jih na začetku vsaj zamenjaj s kompleksnimi ogljikovimi hidrati (polnovredna žita). V vsakem obroku imej pred seboj nasvet, da naj vsaj 1/3 tvojega obroka sestavljajo beljakovine.

V SVOJO VADBO VKLJUČI TUDI AEROBNI TRENING

Optimalno bi bilo, da bi v procesu hujšanja pole vadbe z bremeni (anaerobna vadba) v svoj urnik vključila vsaj 1x tedensko aerobno (kardio) vadbo. Na ta način bo postopek kurjenja kalorij potekal hitreje in učinkoviteje, sploh, če boš uredila tudi prehrano.

POJDI PEŠ IN IZBERI STOPNICE NAMESTO DVIGALA

Največ za hujšanje lahko narediš že z vsakodnevnimi rituali, in sicer razmisli, da bi se v službo namesto z avtom odpravila peš ali s kolesom ali pa namesto dvigala, ki te pelje do stanovanja ali do pisarne, izbere stopnice. Na ta način narediš veliko več kot si morda sama predstavljaš!


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
Černetova ulica 12
1000 Ljubljana
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat