NAJPOGOSTEJŠI POŠKODBI MODERNIH SEDEČIH SLUŽB ???? S trenažnim procesom jih uspešno saniraš ✅ ali drastično poslabšaš❌

GOLF KOMOLEC ⛳️

Danes spoznavamo poškodbo, za katero je značilna bolečine pri upogibu zapestja in držanju stvari v roki. Dejansko gre za vnetje, ki prizadane notranji ali medialni del epikodila (izboklina na nadlahtnici). Na epikodil se priraščajo tetive mišic, ki gibljejo zapestje in prste. Iz slednjega sledi, da je prav preobremenitev mišic v zapestju, dlani in prstih vzrok za vnetje v komolcu. Gre pravzaprav za preobremenitveni sindrom, ko nastanejo spremembe zaradi enakih ali podobnih sil na posamezen del telesa.

99423838 606618473274636 3152736020827471872 n

Bolečine se pojavljajo pri pogostih upogibih zapestja, delanju selfijev, metanju žog, držanju drobnih predmetov v roki, delu z izvijačem, držanju papirja, listanjem, prenašanju težkih bremen in napačnih treningih (npr. pri prepogostih treningih za roke).

Kakšni simptomi so značilni za golf komolec? Navadno poteka tako, da oseba začuti počasi naraščajočo bolečino pri/po večjih obremenitvah, manjšo mišično moč, večjo mišično utrudljivost, bolečino kadar mišico raztegne ali polno obremeni, zmanjšano moč stiska zaradi bolečine ter bolečino na otip na notranjem delu komolca. Poleg bolečin sta pri »golf komolcu« prisotna tudi šibko zapestje in povečanje bolečin pri upogibanju zapestja navzdol proti uporu.

Kako zdravimo golf komolec? Ob akutni fazi se vsekakor priporoča počitek, hlajenje z ledom, uporaba protivnetnih zdravil in mazil ter predvsem izogibanje gibom, ki so povzročili oz. pripeljali do poškodbe. V kolikor se stanje ne izboljša, je vsekakor smiselen obisk strokovnjaka, ki bo poškodovan predel ustrezno obravnaval (ultrazvočna terapija, posebna masaža mišično tetivnih prehodov in pripenjališč tetiv na kosti ipd.)

Seveda je pomembna tudi PREVENTIVA ????Veliko lahko naredimo že z pravilnim izvajanjem naših vsakodnevnih delovnih obveznosti, pri športni aktivnosti pa je pomembno, da jo izvajamo pravilno, v položajih, torej ko je sklep optimalno obremenjen in mišice delajo z dobrim izkoristkom. Zelo pomembno je tudi, da se pred športom dobro ogrejemo in po obremenitvi ponovno raztegnemo.

Še malo za smeh ???? Pazite, da vas golf komolec ne doleti, če si velika ljubiteljica selfijev - pri delanju le-teh zapestje namreč obrnemo navzdol in takšna konstantna obremenitev lahko privede tudi do golf komolca!


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat