KAJ NAJ JEM PO PORODU, DA SE NE ZREDIM ?????

Hja, večno vprašanje mamic po porodu je kaj naj jedo, da bodo čimprej shujšale...O dietah v času materinstva (dojenja) sem že obširneje pisala, zato gotovo že veste, da nisem ravno zagovornica diet v poporodnem obdobju. Vsaka dieta, četudi še tako marketinško promovirana, ki daje nevemkakšne rezultate, je na dolgi rok obsojena na....neuspeh. Namreč, nihče se ni sposoben držati rigoroznih omejitev, ki bodo trajale neomejeno časa. Ok, za krajše obdobje ni take panike, ampak na dolgi rok - no go! Zato imam za vse mamice zelo dober nasvet (ki se ga poslužujem tudi sama): najboljša dieta je sprememba življenjskega sloga✔️. Edino ta je lahko dolgoročna in ni že vanprej obsojena na propad.

IMG 20190930 125302 1382x1843

Ja, vem, da je to hudičevo težko narediti, če je bil prej na vašem vsakodnevnem jedilniku bel kruh, slani prigrizki, hitra hrana, cvrtje ???? ????,...Ampak, ko enkrat v glavi prebiješ to pregrado (ki je v bistvu plod naših navad iz preteklosti) dojameš, da je v bistvu tudi z zdravim življenjskim slogom mogoče ful okusno jesti. In povrhu tega (ob kombinaciji z aktivnim življenjskim slogom) tudi izgubiti kakšen kilogram ????

Da vam bo vse skupaj lažje, sem vam spodaj pripravila NEKAJ OSNOVNIH PREHRANSKIH NASVETOV, ki naj služijo kot motivacija, da spremenite svoj življenjski slog na BOLJ ZDRAVEGA ???? ????

➡️ enostavne ogljikove hidrate (bela moka, navadni riž, bele testenine, bel kruh ipd.) nadomestiti s kompleksnimi OH (izdelki iz polnozrnate/pirine/ajdove/ržene/ovsene moke, rjavi riž ipd.)
➡️ uživati čimmanj že pripravljenih slanih izdelkov (sol zadržuje vodo v telesu in ima druge škodljive vplive na zdravje), pri pripravi jedi uporabiti himalajsko sol
➡️ iz jedilnika izločiti sladkor in ga nadomestiti z neškodljivimi sladili (npr. stevia), ko pade »cukr« izbrati zdravo sladico ali sadje
➡️ v jedilnik vključiti zdrave maščobe (npr. avokado, oreščki) in črtati nezdrave maščobe (ocvrta hrana, predelani mesni izdelki ipd.)
➡️ izbrati zdrave pregrehe (npr. beljakovinska ploščica - v kolikor je možno takšna s čimmanjšim deležem sladkorja in čimvečjim deležem beljakovin)
➡️ Izogibanje sladkim pijačam
➡️ Pitje zadostnih količin vode (2-3l dnevno)

Jedilnik si je dobro organizirati na način, da bo na vašem dnevnem meniju nekje 5 do 6 obrokov - na ta način vseskozi čutite vsaj malenkost sitosti oziroma telo zaradi izpraznjenih zalog možganom ne pošilja močnih signalov, da je potrebno jesti. Ključ je, da so obroki ravno prav veliki in uravnoteženi (več o primerih posameznih obrokov v kakšni od prihodnjih objav), pri čemer naj bi bila večerja najbolj lahek obrok v dnevu (kar pa gotovo ne pomeni, da jo je dobro izpuščati iz jedilnika!).

Če nekako strnem vse zapisano - mamice po porodu, ki želite na hitro oblikovati svojo postavo, se zavedajte, da je skozi celotno nosečnost rasel vaš trebušček ????, veliko večino teže ste pridobile na račun tega, da telo v nosečnosti zaloge ustvarja za še nerojenega otroČka ter da vaše telo po porodu ni "na gumb", pač pa potrebuje nekaj časa, da se povrne v prejšnje stanje. Zato nikar ne hitite! ???? Za oblikovanje postave bo še veliko časa. Veliko pa boste naredile že, če boste upoštevale katero od zgornjih priporočil oziroma, da boste sprejele, da je za velike spremembe potrebno spremeniti življenjski slog, kar je srednje(dolgo)ročen projekt ter da vas bodo razne diete vedno pripeljale na točko, kjer ste bile prej.


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat