Kako po porodu čimprej do starih konfekcijskih številk?

2021 04 vaje po porodu 20Poporodno obdobje vsekakor ni namenjeno "ekpress hujšanju",
pač pa mora biti namenjeno predvsem:

- regeneraciji telesa od ekstremnega napora (kot je porod)

- skrbi za dojenčka

- postopni in pravilni krepitvi posameznih ciljnih mišičnih skupin (sprva globoke trebušne mišice, ki so osnova za kakršnekoli kasnejše treninge; sčasoma se začne krepitev celotnega telesa

- skrbi za zdrave in hranljive obroke

 konfekcijske štjpg
Sploh prvih par mesecev po porodu SE NE POSLUŽUJ HITREGA HUJŠANJA in diet, kajti to bo prineslo zgolj kontraefekt:
 
  • zaradi prehitrega začetka telesne aktivnosti lahko izgubiš mleko
  • nepravilni treningi lahko privedejo do resnih zdravstvenih komplikacij (še dodatna oslabitev mišic med. dna in globokih trebušnih mišic, kar dolgoročno lahko vodi v inkontinenco, bolečine v trebuhu, zdrs medeničnih organov)
  • prehitra izguba kilogramov lahko povzroči dolgotrajno utrujenost brezvoljnost in hudo izgubo energije pri mamici
 
Časa za hujšanje in oblikovanje postave BO VEČ KOT DOVOLJ, zato nikakor NE HITI S HUJŠANJEM, ampak daj času čas - ko bo tvoje telo pripravljeno, si omisli kvalitetno vadbo, s katero si boš zgradila ZDRAVO in MOČNO TELO, ki bo naložba za prihodnost.
 
 

Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
Černetova ulica 12
1000 Ljubljana
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat