Kako po porodu čimprej do starih konfekcijskih številk?

2021 04 vaje po porodu 20Poporodno obdobje vsekakor ni namenjeno "ekpress hujšanju",
pač pa mora biti namenjeno predvsem:

- regeneraciji telesa od ekstremnega napora (kot je porod)

- skrbi za dojenčka

- postopni in pravilni krepitvi posameznih ciljnih mišičnih skupin (sprva globoke trebušne mišice, ki so osnova za kakršnekoli kasnejše treninge; sčasoma se začne krepitev celotnega telesa

- skrbi za zdrave in hranljive obroke

 konfekcijske štjpg
Sploh prvih par mesecev po porodu SE NE POSLUŽUJ HITREGA HUJŠANJA in diet, kajti to bo prineslo zgolj kontraefekt:
 
  • zaradi prehitrega začetka telesne aktivnosti lahko izgubiš mleko
  • nepravilni treningi lahko privedejo do resnih zdravstvenih komplikacij (še dodatna oslabitev mišic med. dna in globokih trebušnih mišic, kar dolgoročno lahko vodi v inkontinenco, bolečine v trebuhu, zdrs medeničnih organov)
  • prehitra izguba kilogramov lahko povzroči dolgotrajno utrujenost brezvoljnost in hudo izgubo energije pri mamici
 
Časa za hujšanje in oblikovanje postave BO VEČ KOT DOVOLJ, zato nikakor NE HITI S HUJŠANJEM, ampak daj času čas - ko bo tvoje telo pripravljeno, si omisli kvalitetno vadbo, s katero si boš zgradila ZDRAVO in MOČNO TELO, ki bo naložba za prihodnost.
 
 

Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat