IZPOVED NOSEČKE: "SPET ME BOLI KRIŽ ????" KAJ STORITI?

Bolečine v križu v času nosečnosti (in po porodu) so ene najpogostejših bolečin in z njimi se spopadajo skoraj vse nosečke. Ampak ni panike, marsikaj se da narediti tudi v smislu preventive, torej še predno vas doletijo bolečine ????VSEKAKOR, preventiva je izjemnega (če že ne ključnega!) pomena????!

IMG 20181015 161314

Poskusi upoštevati ???? nasvete:

Redno izvajaj vaje za krepitev mišic medeničnega dna in vaje za krepitev stabilizatorjev trupa oziroma globokih trebušnih mišic (močan trup zmanjša možnost/omili bolečine v križu) ???? vaje sem že večkrat pokazala, zato gl. prejšnje objave

Nauči se pravilno vstajati iz postelje (NUJNO preko boka, gl. prejšnje objave)

V kolikor veliko sediš, je potrebno sedeti pravilno, z zravnano hrbtenico in "rameni" nazaj

Izogibaj se dvigovanju in prenašanju težjih bremen (če je to nemogoče, to stori s pomočjo širokega počepa, gl. prejšnje objave) ter nepravilnem sklanjanju

Vzdržuj dobro telesno kondicijo, a vselej s primerno vadbo pod nadzorom izkušenega strokovnjaka s področja vadbe nosečnic

Zagotovi si vsaj 7 ur mirnega spanca na noč - hormonske spremembe v tvojem telesu zahtevajo več spanja kot sicer

Izogibaj se visokointenzivni vadbi, ki je za nosečke neprimerna

Izogibaj se dvigovanju in prenašanju težjih bremen (če je to nemogoče, to stori s pomočjo širokega počepa, gl. prejšnje objave) ter nepravilnem sklanjanju

In še Darjina modrost ???? BOLJE PREVENTIVA KOT KURATIVA!


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat