IZPOVED NOSEČKE: "SPET ME BOLI KRIŽ ????" KAJ STORITI?

Bolečine v križu v času nosečnosti (in po porodu) so ene najpogostejših bolečin in z njimi se spopadajo skoraj vse nosečke. Ampak ni panike, marsikaj se da narediti tudi v smislu preventive, torej še predno vas doletijo bolečine ????VSEKAKOR, preventiva je izjemnega (če že ne ključnega!) pomena????!

IMG 20181015 161314

Poskusi upoštevati ???? nasvete:

Redno izvajaj vaje za krepitev mišic medeničnega dna in vaje za krepitev stabilizatorjev trupa oziroma globokih trebušnih mišic (močan trup zmanjša možnost/omili bolečine v križu) ???? vaje sem že večkrat pokazala, zato gl. prejšnje objave

Nauči se pravilno vstajati iz postelje (NUJNO preko boka, gl. prejšnje objave)

V kolikor veliko sediš, je potrebno sedeti pravilno, z zravnano hrbtenico in "rameni" nazaj

Izogibaj se dvigovanju in prenašanju težjih bremen (če je to nemogoče, to stori s pomočjo širokega počepa, gl. prejšnje objave) ter nepravilnem sklanjanju

Vzdržuj dobro telesno kondicijo, a vselej s primerno vadbo pod nadzorom izkušenega strokovnjaka s področja vadbe nosečnic

Zagotovi si vsaj 7 ur mirnega spanca na noč - hormonske spremembe v tvojem telesu zahtevajo več spanja kot sicer

Izogibaj se visokointenzivni vadbi, ki je za nosečke neprimerna

Izogibaj se dvigovanju in prenašanju težjih bremen (če je to nemogoče, to stori s pomočjo širokega počepa, gl. prejšnje objave) ter nepravilnem sklanjanju

In še Darjina modrost ???? BOLJE PREVENTIVA KOT KURATIVA!


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
Černetova ulica 12
1000 Ljubljana
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat