Ali lahko treniram v času menstruacije ?????

2021 03 menstruacija 01

Vedno je veljalo neko nepisano pravilo, da vadba v času "tistih dni v mesecu" naj ne bi bila priporočljiva, saj da se stanje na tak način le še poslabša, bolečine v trebuhu so večje, krvavitev je močnejša ... Pa je temu res tako )">?????

Dejstvo je, da se nam v času menstruacije navadno ne da pretirano pretegniti in na trening le s težavo pomislimo ???? Predvsem pa pri večini žensk prevladuje prepričanje, da bomo našemu telesu s treningom v času menstruacije naredile škodo, a naj vas potolažim, na srečo to ne drži ????

Ko se pri vadbi znojimo, se iz telesa odvaja odvečna tekočina, vadba pa sicer spodbuja tvorjenje hormona endorfina (izloča se v možganih, je zelo podoben morfiju in se izloča v stanju bolečin, s čimer povečuje telesno vzdržljivost ob obremenitvah in drugih neprijetnih občutkih; ker nastaja tudi med telesno dejavnostjo, se po gibanju običajno počutimo bolj zadovoljne). Endorfin povzroči izboljšanje počutja, blokira občutek bolečine (deluje kot naravni analgetik), pomaga pri menstrualnih krčih ter zmanjšuje napihnjenost ????.

Zakaj torej vadba zmanjšuje bolečine med menstruacijo ?????

???? povečana prekrvavitev organov tudi na področju medenice med vadbo
???? poveča izločanje endorfinov, ki zvišujejo bolečinski prag in zmanjšujejo stres

Vadba med menstruacijo torej ni nevarna, načeloma lahko izvajate svoje aktivnosti podobno kot izven ciklusa. Prav tako vadba v času menstruacije ne bo v bistvenem vplivala na moč vaše krvavitve. Je pa generalno pomembno, da poslušate svoje telo in ne rinete z glavo skozi zid ???? Zgoraj sem navedla le splošne smernice, je pa vsako žensko telo drugačno in ima posledično drugačne "zahteve" ????

IMG 20191208 173445 1728x2304


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat