KAJ JESTI PO TRENINGU IN ZAKAJ NIKAKOR NE STRADATI ?????

Ogromno žensk, ki jih srečujem ali z njimi pričnem trenirat, delajo veliko napako. Po treningu namreč ne pojejo dovolj ali celo ničesar (tudi takšni eksremi se najdejo). Ne rabim verjetno poudarjat, da to NI PRAVILEN PRISTOP in si z njim lahko celo resno škodujete. Naše telo na treningu porablja energijske zaloge, ki so po treningu (sploh, če je ta intenziven) izpraznjene in potrebujejo "polnitev". Podobno je pri avtu - če gremo z njim na dolgo pot, nam je vsem jasno, da ga bomo morali slej ko prej "natankat", ampak ko gre za naše telo, pa vse prevečkrat delamo zares neumne napake ????‍♀️

96226243 601505653785918 9169356122958594048 o

Stradanje po treningu se največkrat pojavlja pri posameznikih, ki želijo na vsak način izgubiti kilograme in v tej bolni obsesiji, misleč, da delajo dobro in zdravo, po športni aktivnosti ne jedo ali pa jedo premalo oziroma nekakovostno. Kdaj po treningu je potrebno jesti? Najboljše je, da takoj po samem treningu poskrbite za en hiter beljakovinski "shot", ki ga imate s seboj že na sami vadbi. Po prihodu domov oz. ko imamo možnost si pripraviti obrok, pa imejte v mislih, da je najbolj optimalno, da imate konkreten in hranljiv obrok najkasneje 1 uro po treningu (če se npr. že spili beljakovinski shake takoj po aktivnosti) ‼️

Koliko česa se priporoča po treningu ????? Približno 20–40 g beljakovin in 1-1,5 g ogljikovih hidratov/kg telesne teže (TT). S hranljivim obrokom po treningu bomo »štartali« proces regeneracije, preko obnove glikogenskih rezerv in spodbujanja sinteze mišičnih beljakovin. Če npr. trenirate večkrat dnevno (ali enkrat, ampak zelo intezivno), je potrebno čimprej zaužiti ogljikove hidrate z namenom zapolnitve telesnih rezerv glikogena. Če treniramo zgolj enkrat dnevno takojšnje zaužitje ogljikovih hidratov po treningu ne bo nujno potrebno, super bo že, če po treningu spijemo beljakovinski shake in si kmalu zatem pripravimo hranljiv obrok z razmerjem nekje OH/beljakovine = 2:1.

NUJNO pa je, da si iz glave izbijete, da po treningu ne jeste ničesar. S takšnim početjem si na dolgi rok lahko resno škodujete, vsekakor pa boste s tem izničevali učinke svojih treningov, pa če so še tako intenzivni.

Zato pamet v roke in ob treningih ne pozabit na KVALITETNO PREHRANO ????????


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat