Če si nosečka, teh vaj NE smeš izvajati!

2021 05 otezi nosecnost 00Draga nosečka, nosečnost je poseben čas - čas, ko se žensko telo spreminja v takšni meri kot se doslej ni še nikoli. Telo se namreč mora prilagoditi tako zahtevnemu fiziološkemu procesu kot je porod.
Ker je porod tako fizično kot tudi psihičlno zahteven, je idealno, da ga pričakaš v dobri psihični in fizični kondiciji.

Največ za svoje mentalno stanje boš naredila s tem, da se boš čimbolj izogibala stresa ter da boš izbrala zdravo prehrano, predvsem takšno, ki se je boš lahko "držala" tudi na dolgi rok. Seveda pa je optimalno, da si tudi fizično aktivna. Pod fizično aktivnost za nosečke spadajo sprehodi, raztezanje, idealno pa je, da nekje 2x tedensko izvajaš tudi trening za mišično moč, ki je posebej prilagojen za nosečke.
Ker v času nosečnosti veljajo posebne zakonitosti, morajo biti vaje zate prav posebej prilagojene, zato ne eksperimentiraj sama, pač pa se raje obrni na kvalitetnega osebnega trenerja za nosečke.
 
nosečka vaje
Ker po spletu kroži nešteto vaj, ki (naj) bi bile primerne tudi za nosečke, sem ti pripravila seznam AKTIVNOSTI, KI JIH V ČASU NOSEČNOSTI NE SMEŠ IZVAJATI (oz. ni priporočljivo):
 
❌ VAJE, KJER LEŽIŠ NA HRBTU (še posebej velja za 2. del nosečnosti, ker je v tem položaju dotok krvi do srca zmanjšan)
 
❌ VISOKO INTENZIVNE VADBE (npr. razni HIIT treningi, kjer je srčni utrip zelo visok ali pa razne oblike inteznivne aerobne vadbe)
 
❌ AKTIVNOSTI, KJER OBSTAJA TVEGANJE ZA PADEC (npr. jahanje, smučanje, rolanje; v primeru padca je lahko ogroženo dzravje tvojega otročka)
 
❌ VADBA S (PRE)TEŽKIMI UTEŽMI - za nosečke zaradi povečanega volumna krvi v telesu in višje ravni hormona relaksina niso primerne vaje s težkimi utežmi, najbolj optimalno je, da uporabljaš elastike ali pa zelo lahke uteži (v rangu polnih plastenk za vodo)
 
❌ TEK (razen v kolikor si pred nosečnostjo redno tekla in znaš prilagajati tempo obdobju nosečnosti): zaradi povečane telesne teže in višje ravni hormona relaksina pri teku obstaja višja možnost za poškodbe sklepov in mišic; zaradi večje količine krvi v telesu pa se nosečka hitreje zadiha in ima višji srčni utrip)
 
Ključ v nosečnosti je, da ZNAŠ POSLUŠATI SVOJE TELO!

Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat