Ali je hujšanje v trebuh sploh mogoče?

HujšanjeVsaka posameznica, ki se bori z odvečnimi zalogami, skoraj zagotovo želi shujšati tudi v trebuh. Zakaj?  Trebuh je poleg zadnjice in nog verjetno tisto mesto na telesu, kjer se maščoba »najraje« akumulira oziroma kopiči. Sanje vsake ženske so imeti raven, natreniran in zapeljiv trebušček, ki bi ga s ponosom lahko kazala v bikinkah. A realnost je navadno takšna, da je le redko katera zadovoljna s svojim trebuhom in zato želi na vsak način shujšati v trebuh.

Najprej naj poudarimo, da hujšanje v določen del telesa ni mogoče. Ne po naravni poti kot tudi ne s pomočjo prehranskih dodatkov. Naše telo je namreč genetsko zasnovano tako, da na žalost najtežje izgubimo maščobo na tistih delih, kjer imamo največjo željo, da se to zgodi, hitreje pa izgubimo maščobo na delih, kjer nam to ne pomeni kaj dosti.

V kolikor imaš na trebuhu odvečno maščobo (kar pomeni, da pripadaš 98% celotne populacije), to še zdaleč ne pomeni konec sveta, morda pa pomeni, da je čas, da spremeniš svoj življenjski slog v kolikor je teh zalog preveč, saj sčasoma prevelik delež telesne maščobe lahko začne vplivati tudi na tvoje zdravje in ne le na tvoj videz. Sploh t.i. visceralna maščoba je tista, ki bi se je v resnici morali najbolj bati, saj se skriva globje pod mišicami in obdaja naše notranje organe, prevelik del te maščobe pa poveča tveganje za nastanek visokega krvnega pritiska, diabetesa (tip 2), srčnih obolenj, demence in nekaterih vrst raka. To pa vsekakor je znak za alarm oziroma za to, da naš življenjski slog spremenimo.

Kot sem že omenila hujšanje v trebuh oziroma v določen del telesa, kjer si tega najbolj želimo, žal ni mogoče. Ali pa celo na srečo, saj nas to lahko spodbudi k temu, da v življenju naredimo pozitivno spremembo, uvedemo v svoj vsakdan gibanje ter uravnotežimo svojo prehrano, da bo v njej čim več beljakovin, svežega sadja in zelenjave ter kakovostnih maščobnih kislin oziroma ogljikovih hidratov.

Kateri so moji strokovni nasveti, ki ti bodo pomagali izgubiti odvečno maščobo (tudi) na predelu trebuha?

  1. V svojo rutino nujno uvedi gibanje, ki naj vključuje tako aerobno (kardiovaskularno) kot tudi anaerobno (treninge z bremeni) vadbo. Prav kombinacija elementov obeh vadb je tista, ki daje najboljše rezultate. Za začetek priporočam vadbo 2-3x tedensko po 45 minut, nato pa naj se vadba stopnjuje, vselej pa naj se prilagaja tvojim zmožnostim in ravni vsakdanjega stresa.
  1. Uredi svoje prehranske navade, v svoj jedilnik vključi več kakovostnih beljakovin, ogljikovih hidratov in maščob, za zadosten vnos vitaminov in mineralov pa najbolje poskrbiš tako, da v prehrano uvedeš čim več svežega sadja in zelenjave.
  1. Reduciraj svoj stres, ki te spremlja vsak dan. Ne morem več svetovati, da se izogni stresu, skušaj pa ga čim bolj reducirati oziroma balasirati, da ne vpliva na tvoje vsakdanje počutje in zdravje. Pretirano močni odzivi na stres upočasnijo proces hujšanja in oblikovanja telesa ter slabijo naš imunski sistem, kar je povsem nasprotno od tistega kar želimo.
  1. Privošči si zadosti spanja! Ni optimalnega nasveta koliko spanja ti bo zadostovalo, priporočljivo pa je, da si privoščiš vsaj 7 ur spanca na noč, pri čemer nekateri potrebujejo več, spet drugi pa manj spanja.
  1. Poslušaj svoje telo! Morda najpomembnejši od naštetih nasvetov, zakaj? Ker danes velika večina svojega telesa ne posluša in mu ne privošči počitka tudi tedaj, ko ga najbolj potrebuje, s tem pa si delajo veliko škodo na srednji in dolgi rok.

Hujšanje v trebuh torej je mogoče? DA, v kolikor spremeniš življenjski slog, bo tudi tvoj trebuh slej ko prej raven in zelo privlačen.


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
Černetova ulica 12
1000 Ljubljana
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat