Kako naj shujšam brez odrekanja najljubšim jedem?

Pomen beljakovin v nosečnostiVem, sliši se noro težko. Praktično nemogoče. Hujšanje in obenem še vedno ista hrana. Ali je to sploh mogoče? Da in ne. Seveda ni odveč poudariti, da NE moreš izgubiti kilogramov in maščobnih zalog z enakim jedilnikom kot si ga imela do sedaj, saj nimaš čarobne paličice. Tudi noben trener ti takega čudeža ne more pričarati. Lahko pa (in to je povsem realno) izgubiš kilograme, če prevetriš svoj jedilnik in pri tem na njem ohraniš večino jedi (NE pa sestavin!), ki jih imaš najraje in te zdaj spravljajo v obup.

Zdaj bo tvoje naslednje vprašanje »Kako za vraga je to sploh mogoče?« Beri dalje in skrivnost ti kmalu razkrijem…Če še ne veš katere jedi najbolj »pridno poskrbijo«, da maščobne zaloge vztrajajo na tvojem telesu, ti lahko povem, da so na tvojem jedilniku skoraj zagotovo naslednja živila (jedi):

  • - ne moreš se upreti sladkorju in posegaš po veliki količini sladkih obrokov (s tem je sadje izvzeto);
  • - redno posegaš po slanih prigrizkih, sploh zvečer, ko otroci zaspijo in dobiš občutek neznanske lakote;
  • - zaužiješ veliko izdelkov z visoko vsebnostjo maščobe (npr. ocvirki, mesnine – pri tem je izvzeto piščančje meso, maslo, margarina, pekovski izdelki);
  • - pogosto posežeš (zaradi splošnega pomanjkanja časa) po zamrznjenih izdelkih oz. po »instant« vnaprej pripravljenih jedeh (po veliki večini vsebujejo visok % maščobe ter malo beljakovin); 
  • - namesto vode redno piješ sladke in gazirane pijače;
  • - zaužiješ premalo prehranskih vlaknin (največ jih najdeš v stročnicah, sadju, zelenjavi, polnovrednih žitaricah ipd.)

Sedaj pa mi iskreno odgovori – koliko kljukic si naredila pri zgoraj napisanem »spisku grešnih živil«? Če je narejena vsaj 1 kljukica, je zelo verjetno, da se boriš z odvečnimi kilogrami. In kje je sedaj čudežni trik, torej ohraniti večino najljubših živil (jedi) in pri tem ne pridobivati dodatne teže, pač pa jo celo izgubljati?

Ključ oziroma bistvo je v sestavinah, ki tvorijo jedi, ki jih dnevno uživaš. Zgornja neželena živila bomo sedaj iz rdeče obarvali v zeleno:

  • - namesto izdelkov z visokim deležem sladkorja izberi izdelek s sladilom in nižjo kalorično vrednostjo (danes se že skoraj v vsaki živilski trgovini dobi izdelke s sladilom – npr. stevia, maltitol ipd.);
  • - namesto slanih prigrizkov izberi kos sadja in beljakovinski shake (ali drug beljakovinski produkt – npr. nizko maščobna skuta, low fat cottage cheese ipd.);
  • - namesto mesnih izdelkov z visoko vsebnostjo maščob (npr. suha salama, hrenovke) izberi mesne izdelke iz perutninskega mesa (npr. piščančja/puranja prsa);
  • - iz jedilnika črtaj zamrznjene in vnaprej pripravljene jedi ter si pripravi obroke, ki so pripravljeni hitro ter vsebujejo sezonsko zelenjavo, visok delež beljakovin ter polnovredne žitarice (npr. polnozrnata tortilja s filejem piščančjih prsi in zelenjavo);
  • - voda, voda in še enkrat voda! Res je vir življenja in poskrbi, da bo v 99,9% primerov ravno voda tvoja izbira;
  • - vlaknine skušaj vključevati v vsak obrok, saj dokazano pomagajo pri hujšanju in poskrbijo za občutek sitosti;

Ali glede na napisano še meniš, da se ne da shujšati z dobrimi in okusnimi jedmi?

 


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
Černetova ulica 12
1000 Ljubljana
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat