ALI OBSEDENOST S TRENINGOM in STRADANJE POMENI BOLJŠE REZULTATE ALI BOLEZEN?

Vse prevečkrat pri ljudeh na vseh področjih opažam ekstremizem ???? ali določeno stvar delajo preko sebe in več kot na polno ali pa se stvari raje ne lotijo. To še bolj velja za šport, saj veliko posameznikov (pa ne le moškega spola) pade v neke vrste obsesijo s treningi in samopodobo ????‍♀️

 97833879 607492409853909 3778347665901748224 o

Tudi pri ukvarjanju s športom oz. treningi za oblikovanje telesa pri veliko posmaeznikih ni neke zdrave mere, oseba pade v neko rutino in misli, da mora športati vsak dan, saj se bo v nasprotnem primeru zredila, izgubila mišice, poslabšala telesno kondicijo ipd. Poleg tega veliko (predvsem žensk) celo strada oziroma se zavestno odreka hrani. Pa je takšno početje za naše telo ok ????? ABSOLUTNO NE‼️

Potrebno je vedeti, da je najbolj pomembno, da imate v glavi zdrav koncept življenjskega sloga, ki vključuje:

➡️ pravilno izbran trening (optimalno 2x tedensko za ljudi z običajnimi dnevnimi obveznostmi, 3x tedensko je že luksuz) glede na specifike posameznika
➡️ primeren čas za regeneracijo (počitek) po treningu
➡️ zdravi in hranljivi obroki

In ja, prav HRANA je tista, ki je največkrat spregledana. Večina pomisli le na to kakšno fit postavo bo izoblikovala z vadbo, ne pomisli oz. nima pa znanja o tem, da je za to eden ključnih dejavnikov pravilna prehrana ???? Telo ima namreč svoje kalorične potrebe, pri čemer energijo za svoje delovanje potrebuje srce, mišice, črevesje/prebava, metabolni procesi znotraj vsake celice, notranji organi, možgani, ipd. To imenujemo bazalni metabolizem in gre za količino energije, ki jo telo potrebuje samo zato, da lahko normalno izvaja vse funkcije, da sploh funkcioniramo in živimo ????‍♀️

Ampak polagam vam na srce ❤️ brez pravilne hrane in prehrane nasploh (bog ne daj stradanju po športanju) NE BOSTE IZGUBILE VEČ KILOGRAMOV kot pa če boste imele redne in kvalitetne obroke. Če namreč zmanjšaš svoj kalorični vnos, telo ne more več delati na 100%, zato vse procese v telesu upočasnjuje, da se prilagodi nižjemu vnosu energije. To se ponavadi čuti kot nekakšna kronična utrujenost, slabša prebava, morda celo nižji tlak in pulz ter hormonska neravnovesja (kar lahko pri ženskah vodi v neredne menstruacije in druge težave).

Pa tudi LEPO VAS PROSIM ???? izogibajte se motnji "vse, kar sem pojedla, bom s treningom spravila ven". To je resna motnja, ki lahko privede tudi do bolezenskih motenj hranjenja. In ne pozabi ▶️ s tem, ko ne ješ, uničuješ mišično maso, kar vodi v propad mišičnih vlaken, saj telo dosti lažje pretvori beljakovine iz mišic za svojo energijo, kot pa maščobo. Zmotno je tudi mišljenje, da boš izgubila maščobne zaloge točno na tistem predelu, kjer to najbolj želiš ????‍♀️

KLJUČ JE V TEM ????, da svoje telo spoznaš in ga naučiš kaj želiš od njega. Da ti bo to uspelo, pa moraš za začetek zbrati pravilno (in primerno) vadbo zate, količinsko zadostno in zdravo prehrano ter postaviti svojo glavo na pravo mesto ????97833879 607492409853909 3778347665901748224 o


Mnenja in ocene

Še ni ocenjeno

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Prijava na novice

Instagram & Youtube

Youtube icon

 

Facebook

misli certifikat