VESLANJE STOJE (z elastiko)

Vaja je naravnost odlična za krepitev hrbtnih mišic, ob tem pa še lajša morebitne težave oziroma zakrčenost mišic v predelu lopatic. Hrbtne mišice so z naraščajočo nosečnostjo in posledično večjo težo in bremenom v predelu trebuha nosečnice zelo pomembne in morajo biti dobro okrepljene tako za visoko nosečnost kot tudi za poporodno obdobje, ko je hrbet mamic velikokrat v nehvaležnih (in nepravilnih) položajih, npr. pri dojenju, dviganju in odlaganju dojenčka, ipd.

IMG 20190901 164751 768x1024

 


 

ŠIROK POČEP

Vaje v nosečnosti kot so počepi ali ostale vaje za noge in zadnjico so tiste, ki jih ženske najraje izvajajo in tudi v času nosečnosti je pomembno, da ne zanemarimo tega predela - potrebno je namreč krepiti celotno telo s poudarkom na mišicah, ki so za porod in kasnejše obdobje po porodu še posebej pomembne. Počep je ena izmed tistih vaj, ki jih izvajamo vsak dan in to večkrat, pa se tega niti ne zavedamo (npr. ko se usedemo na stol, v avto, na kavč, WC školjko).

IMG 20190830 075905 768x1024


   

Večina izmed vas je zagotovo med tistimi, ki so v življenju naredili vsaj 1 skleco, saj gre za eno najpopularnejših vaj z lastno težo, ki krepi dejansko celo telo. Ampak POZOR ????

IMG 20190823 131440 1024x768


 

Verjetno je bila prva reakcija večine izmed vas v smislu "Trebušnjak pa ja znam pravilno narest", ampak v tem prispevku vam bom večini izmed vas miti o "pravilnem" trebušnjaku razbil. Beseda trebušnjak je laična beseda in ker je prav, da vas objave tudi nekaj naučijo, bomo v prihodnje uporabljali izraz upogib trupa. Torej kako torej pravilno izvesti upogib trupa in predvsem KAKO GA NIKAKOR NE IZVESTI :)

IMG 20190817 083144 1024x1365


 

Kontakt

Osebno Trenerstvo Darja Močnik s.p
V Karlovce 33a
1261 Ljubljana-Dobrunje
Tel: 040 799 079 (Jaša)
Tel: 040 126 939 (Darja)

Instagram & Youtube

Prijava na novice

Facebook